fbpx

RE:
VIEW

AirHelp: 13 milionów udanych lądowań

AirHelp to hiper-ciekawy biznes. Przez jednych kochany, przez innych nielubiany. Ci pierwsi to zdenerwowani pasażerowie linii lotniczych. Ci drudzy to przewoźnicy, którzy czymś ich zdenerwowali

Autor:RE:VIEW
Opublikowano:23 WRZ, Poniedziałek

AirHelp staje pomiędzy nimi. Czasem jest mediatorem, czasem oskarżycielem, czasem obrońcą. Wie jak się zachować. W imieniu klientów walczy o pozytywne zakończenie sporu. 

Na co dzień AirHelp to technologia sprzężona z ludźmi. Roboty wydające decyzje w porozumieniu z człowiekiem. Efekt - przyspieszenie uporczywych sporów, które często ciągną miesiącami. 

Zlokalizowany w Krakowie AirHelp zaczynał jako startup ale teraz to już duża, zatrudniająca kilkuset pracowników, globalna firma. W bojach o odszkodowania za opóźnione bądź niewykonane loty pomogła już 13 milionom pasażerów.

Kolejne #intREview z Jakubem Dziwiszem, CTO AirHelp.

Lecimy...

podziel się

  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • pinterest
  • email

re:
AirHelp: 13 milionów udanych lądowań
VIEW

następny artykuł
Re:view lubi ciastka. A ciastka to cookies. Re:view na Twoim mobajlu, kompie czy tabku to ciastka na talerzu. I to oznacza, że się na nie zgadzasz. Ok
Chcę dowiedzieć się więcej