fbpx

RE:
VIEW

Biznes
19:24

SALESmanago: Branżowi Chuligani

Headhunterom pokazują drzwi, od kontaktu z HR-ami umierają z nudów, zdarza się że rekrutację prowadzą w nocnym monopolu. A jednak chuliganienie przynosi im sukces. O tym jak SALESmanago trafiło na szczyt branży marketing automation opowiada w kolejnym #intREview Grzegorz Błażewicz, jeden z założycieli firmy

Autor:RE:VIEW
Opublikowano:10 LUT, Poniedziałek

- Wg badań ponad 70 proc. osób przebywających w toalecie obcuje ze swoim smartfonem. A nasz system potrafi ocenić np. kiedy konkretna osoba sprawdza pocztę i automatycznie wskazuje najlepszy moment na wysłanie oferty. Bardzo często właśnie tym momentem jest pobyt potencjalnego klienta w toalecie - mówią bez ogródek twórcy SALESmanago.

To właśnie oni stworzyli produkt, który pozwala monitorować aktywność Twoich kontaktów na stronach www i na tej podstawie budować profile behawioralne Ciebie jako potencjalnego klienta. Stosując różne mechanizmy i algorytmy, SALESmanago przekazuje komunikację marketingową pod wskazane miejsce i we wskazanej porze. Z dużą pewnością system może stwierdzić, gdzie teraz jesteś, co robisz i czy właśnie teraz sprawdzasz pocztę, na którą wysyłane są konkretne reklamy.

Na globalnym rynku tzw. marketing automation krakowskie SALESmanago to jeden z liderów branży. Na całym świecie z produktów firmy korzysta blisko 10 tysięcy firm z branż eCommerce, B2C i B2B z ponad 50 krajów. Oni sami mają już kilkanaście oddziałów w świecie, głównie zajmujących się sprzedażą.

Współtwórcą SALESmanago jest Grzegorz Błażewicz, pochodzący z Tarnowa przedsiębiorca z ponad 18-letnim doświadczeniem w międzynarodowej branży marketingowej. Magistra zrobił na filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim, drugiego uzyskał w 2001 w polsko-francuskiej Ecole de Commerce de Silesie przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Karierę rozpędzał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. 6 długich lat dyrektorował marketingowi w Comarch, jednemu z największych dostawców rozwiązań IT w Europie. W latach 2006–2008 czyli czasach gdy Comarch był właścicielem portalu internetowego Interia, Błażewicz był jej prezesem.

Jest autorem książki pt. Rewolucja z Marketing Automation wydanej przez PWN. Grzegorz wykłada na uczelniach wyższych, wspiera inne startupy technologiczne i regularnie biega maratony.

SALESmanago Marketing Automation powstało w 2011 roku z inicjatywy Błażewicza i Konrada Pawlusa. Pawlus to doświadczony menadżer, ex-Technical Team Leader a później Software Development Supervisor w Sabre – największym w świecie dostawcy oprogramowania m.in dla linii lotniczych. W SALESmanago kieruje zespołem Software Development - grupą inżynierów i programistów automatyzujących marketing.

Co ciekawe, Pawlus z Błażewiczem wcześniej się nie znali a zostali skojarzeni z sobą przez wspólnego znajomego, który postanowił "pożenić w ten sposób ogień z wodą". Niedawno, jako trzeci członek zarządu, na szczycie firmowej hierarchii zameldował się Marek Broda, ex-dyrektor marketingu w firmie.

SALESmanago szybko stało się jednym z jednym z najszybciej rosnących startupów technologicznych na świecie. Obecnie zatrudnia kilkaset osób i atakuje światowe rankingi zdobywając branżowe nagrody, m.in. GoGlobal, Deloitte CEE Technology Fast 50 czy Diamenty Private Equity.

podziel się

  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • pinterest
  • email

re:
SALESmanago: Branżowi Chuligani
VIEW

następny artykuł
Re:view lubi ciastka. A ciastka to cookies. Re:view na Twoim mobajlu, kompie czy tabku to ciastka na talerzu. I to oznacza, że się na nie zgadzasz. Ok
Chcę dowiedzieć się więcej