Go Healthy Girl to zdobywająca coraz większą popularność kampania edukacyjna, mająca na celu zachęcenie kobiet do regularnych badań ginekologicznych i poszerzenia wiedzy na temat dostępnych metod zapobiegania schorzeniom intymnym.
Podczas serii wykładów eksperckich poruszane są tematy związane z profilaktyką zdrowia intymnego, m.in. temat wirusa HPV, raka szyjki macicy, raka piersi, a także seksu, miesiączki, nietrzymania moczu, ćwiczenia mięśni dna miednicy, infekcji intymnych czy problemów z zajściem w ciążę.
Twórczyniami Go Healthy Girl są Karolina Sztyler i Agata Kołodziejczyk. Kilka edycji ich projektu podbiło serca uczestniczek, głównie młodych kobiet pracujących w korporacjach. Karolinie i Agacie pomogło też środowisko biznesu, m.in. bank State Street.
Wspólnie z firmami zachęcają kobiety do otwarcia się i porozmawiania o swych problemach. Ich spotkania odbywają się w siedzibach partnerskich organizacji wspierających projekt. Aktualnie pracują nad kolejną edycją GHG.
A Idze Dzieciuchowicz w kolejnym #intREview opowiadają, jak to się wszystko zaczęło i jak nie chce skończyć...