- Bez różnorodności byłoby smutno - mówi Dominika Czyżowska, na co dzień Management Information Manager w HSBC, a oprócz służbowych zajęć Diversity & Inclusion Passionate w grupie Balance w krakowskim centrum HSBC.
HSBC mocno stawia na różnorodność i pracę w obszarze Diversity & Inclusion. W firmie obecne są grupy adaptujące zespoły m.in. pracowników niepełnosprawnych, osoby LGBT+, chrześcijan, muzułmanów, łączące różne generacje. Spotykają się często, dyskutują, wymieniają informacjami. Tak jest we wszystkich centrach firmy w ponad 60 krajach świata na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy).
- Duża różnorodność klientów sprzyja różnorodności wśród naszych pracowników. Inwestujemy w ten obszar bo wiemy, że może nam przynieść dodatkowe korzyści. Różne tradycje, języki, wyznania, poglądy wcale nie muszą powodować negatywnych różnic. Wręcz przeciwnie - ocenia Dominika.
#intREview z HSBC przed Wami...