Masz 8 tygodni. Pokaż pomysł, zweryfikuj go, sprawdź optymalne modele biznesowe. Później znajdź grupę odbiorców i oszacuj potencjał rynkowy. Tak w skrócie działa Startbox czyli autorski program CreativeLabs, kreatywnego ramienia Admind Branding & Communications.
Startbox opracowywano w Krakowie i Berlinie. Powstał jedyny w swoim rodzaju produkt z pogranicza indywidualnego kursu, działań design thinking oraz gamifikacji procesu. Twórcy nazywają go programem wspierania innowacji wewnątrz organizacji oraz metodą, która pomaga tworzyć i weryfikować idee biznesowe.
- Startbox pozwala stworzyć i zweryfikować modele biznesowe. Oprócz tego wprowadza proces zbierania i mierzenia potencjału nowych produktów, eksploruje ścieżki dotarcia do nowych segmentów klientów. I oczywiście uczy jak działa StartUp w strukturach korporacyjnych - mówi nam jeden z pomysłodawców, Jakub Kruszelnicki.
W CreativeLabs pełni rolę Co-founder and Chief Innovation Officer. A nam, na kolejnym #intREview opowiada o zaletach intraprzedsiębiorczości i pomysłach na nowe strategie.