Od początku istnienia Think Tank Diversity Hub ustala nowe trendy, dzieli się dobrymi praktykami oraz pomaga organizacjom z sukcesem zarządzać różnorodnością. Dzięki temu powstało najważniejsze cykliczne wydarzenie z obszaru diversity & inclusion - konferencja D&I Changemakers.
Jak zapewniają organizatorzy, Diversity Hub chce dzielić się z Tobą aktualnymi insightami ze świata D&I oraz świeżymi inspiracjami bazującymi na badaniach oraz doświadczeniach największych organizacji.
Ale to jeszcze nie wszystko: Diversity Hub zamierza pokazać Ci, jak D&I wygląda teraz, a jak może wyglądać jutro.
W tym roku D&I Changemakers Festival odbędzie się całkowicie online i zostanie przeprowadzone w zupełnie nowej formule: 4x3x4. Co to oznacza?
4 dni x 3 godziny x 4 inspirujące wydarzenia każdego dnia. Festiwal łączy w sobie 3 perspektywy:
* organizacja i strategia (dzień 1 i 2) – dla top menedżerów, menedżerów D&I i HR, liderów networków pracowniczych
* perspektywa lidera (dzień 3) – dla menedżerów liniowych
* D&I dla każdego (dzień 4) – dla wszystkich pracowników.
D&I Changemakers 2020 to prawie 40 Prelegentów i Prelegentek oraz ponad 30 wystąpień - 28 sesji indywidualnych oraz 4 debaty eksperckie:
* From global to local. How to overcome barriers in implementing global policies/strategies in local contexts.
* The New D&I. How has COVID-19 changed D&I, why will we ‘never return to the good old days’, and what this means for companies?
* Inclusive leader competencies. How are expectations changing towards leaders and management styles?
* Why should I adapt to others, and not others to me? How do I benefit from diversity?
Podczas Festiwalu nie zabraknie również know-how wprost od ekspertów Diversity Hub - a to wszystko w ramach „This is how we it”: D&I Action Plan, Inclusive Leadership, 5 steps of action for managers in crisis management in critical situations, Mental Health Helpline - from intervention to psychotherapy for business.
Rejestrować można się na www.changemakers2020.diversityhub.pl. Warto też dołączyć do wydarzenia na Facebooku oraz LinkedIn i być na bieżąco!
Because #diversity #values and #inclusion have never been more important!
Partner Strategiczny Festiwalu: State Street.
Partnerzy: Accenture, Akamai, Franklin Templeton, Heineken, HSBC, IKEA, Luxoft, Shell, UBS.
Partnerem medialnym jest Re:view