Kwitnący sad na skraju wsi robi za tło. Wracamy tu niebawem na czereśnie z drabiną i wiaderkiem... A na razie rozmawiamy o owocach wyciskanych w soki. O zbożu przekształcanym w eko-pieczywo. O warzywach proszkowanych w bio-mączki. Plus o ocieplającym się klimacie, rosnących gwałtownie miastach, migracjach ludzkich...
W trzeciej dekadzie XXI wieku wielu konsumentów oczekuje od biznesu poszukiwań. Zaprzęgania hi-tech do produkcji pokarmu. Ale też powrotu do natury po plony pozbawione chemii, pestycydów, wzmacniaczy. Zarówno przez ekologicznych mikro-producentów, jak i wielkie holdingi spożywcze.
O gustach się nie dyskutuje? Ależ skąd. Naszym gościem w kolejnym #intREview jest Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages Grupa Maspex / Maspex Kariera.
Thanx za dyskusję wśród pszczół i kwiatów!