Czas tradycyjnych mediów się skończył. Zajmujemy pozycję lidera nadchodzącej ery video-journalism. Skupiamy się na produkcjach filmowych bo uważamy je za najbardziej przyszłościowe, przyswajalne dla odbiorców i skuteczne promocyjnie dla naszych partnerów i klientów.
Nasze filmy są uniwersalne i wielofunkcyjne. Żonglujemy nimi okraszając profesjonalnymi fotografiami i artykułami. Traktując materiał dziennikarski jako pigułkę ulepioną z tych elementów, wzbudzamy wielotorowo medialny szum wokół tematu.
Każdy film ma swój indywidualny rytm, koloryt, narrację. Dojrzewa przez wiele dni aby zaowocować w pełni. Każdy temat jest dla nas pasjonujący, jeśli spełnia trzy podstawowe warunki: musi dać się zrozumieć, później opowiedzieć, wreszcie pokazać.
Kładziemy bardzo duży nacisk na jakość naszych produkcji. Korzystamy wyłącznie z własnych zasobów. Dysponujemy własnym bankiem zdjęć i kadrów filmowych.
Re:view to konkret. Nasze filmy mają około 150 sekund czyli tyle, ile wg badań oczekują konsumenci nowych mediów. Kolorem, muzyką, napisami, słowami naszych bohaterów przedstawiamy trendy / zjawiska / procesy / produkty / osoby / firmę / oferty.
Nad naszymi produkcjami pracujemy w trzech studiach w trzech różnych krajach: w Krakowie (PL), Londynie (UK) i Izmirze (Turcja).
Współpracujemy z filmowcami i fotografami z całego świata. Jesteśmy otwarci na najlepsze dziennikarskie pióra, które chcą rozwinąć się poza skostniałym światem tradycyjnych mediów.
Re:view to również przestrzeń do wywiadów i debaty. W naszych #intREview rozmawiamy z interesującymi postaciami świata biznesu i technologii. Dzięki formatowi premium możemy rozwinąć poruszaną w pigułkach tematykę.
Często występujemy też na zaproszenie jako niezależni eksperci. Prowadzimy również spotkania, debaty, eventy i konferencje.
Interesują nas zmiany, a te dzieją się głównie w miastach. Stąd fascynacja współczesnymi CITY - organizmami, w których do 2050 roku zamieszka 70% mieszkańców globu. Interesuje nas BIZNES jako motor napędowy zmian oraz sfera HI-TECH / STARTUP wpuszczająca świeżą krew w świat technologii.
Szukamy tematów HYPE jako drogowskazów, za którymi warto podążać. Rozumiemy też, że bez respektu dla sfery ECO i oddechu od codziennej pracy, nie da się efektywnie żyć i pracować. Stąd już tylko krok od obserwowania LIFESTYLE czyli łączenia pracy z relaksem, hobby z obowiązkami, rozrywki z pomysłem na biznes.